2018-10-02
Realizując obowiązki informacyjne wynikające z przepisów prawa informujemy jednocześnie, że
- Klientowi, osobie fizycznej przysługuje prawo do złożenia wniosku o rozpatrzenie sprawy sporu pomiędzy klientem a podmiotem rynku finansowego do Rzecznika Finansowego (adres: Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, www.rf.gov.pl),
- Klientowi, będącemu osobą prawną lub spółką nieposiadającą osobowości prawnej przysługuje prawo do złożenia reklamacji,
- Reklamację składa się do Zarządu Eurobrokers Sp. z o.o., ul. Mostowa 2, 85-110 Bydgoszcz lub drogą mailową: reklamacje@eurobrokers.com.pl
- Eurobrokers Sp. z o.o. udziela odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni od jej otrzymania,
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach, Eurobrokers Sp. z o.o. udziela odpowiedzi w terminie 60 dni od jej otrzymania.